Informații pentru clienții Kușadasi

Informații pentru clienții Kușadasi

În calitate de asigurător al Kușadasi, dorim să vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a vă ajuta în contextul dat. 

Astfel, la data de 19.09.2023 Tribunalului București a admis cererea agenției Kușadasi deschidere a procedurii insolvenței.

În acest context, dacă aveți un pachet de vacanță achiziționat în perioada 10.03 – 21.07.2023 și vacanța nu mai este onorată de Agenția Kușadasi, vă rugăm să trimiteți la adresa insolventa@eurolife.gr, cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 10 Noiembrie 2023, următoarele documente:

  • cererea de despăgubire completată;
  • Copia cărții de identitate;
  • Contractul de comercializare a Pachetului de servicii de călătoriei;
  • Factura pachetului turistic
  • fotocopiile documentelor de plată aferente contractului privind Pachetele de servicii de călătorie sau Serviciile de călătorie asociate (chitanţe, ordine de plată etc);
  • Document prin care Asiguratul, în speță agenția Kusadași, să ateste faptul că nu a fost, nu este și nu va fi în măsură să execute obligațiile aferente contractului privind Pachetul de servicii de călătorie sau Serviciul de călătorie asociat, precum și mentionara eventualelor sume de bani au fost deja rambursate către dvs (Confirmarea anulării pachetului, factura storno);
  • Detaliile contului dumneavoastră bancar (document care să conțină cod IBAN, nume prenume, moneda).

Pentru a încerca să despăgubim cât mai multe persoane, dosarele de daună nu vor fi soluționate pe principiul „primul venit - primul servit”, ci vom aștepta o perioadă de 45 de zile pentru a colecta cât mai multe dosare și a determina întinderea totală a prejudiciului. După perioada de așteptare, pe baza avizărilor de daună și a tabelului preliminar de creanțe aprobat de către instanță, se va stabili valoarea totală a prejudiciului reprezentat de sumele achitate de clienții Kusadași și nereturnate.

Pentru fiecare dosar de daună se va stabili ponderea individuală din totalul prejudiciului, urmând ca fiecare persoană care a avizat o daună să primeasca o indemnizație egală cu ponderea creanței sale din prejudiciul total aplicată la suma asigurată.

În cazul în care prejudiciul total este egal cu limita de răspundere, toate persoanele păgubite vor fi despăgubite îndestulător.

În cazul în care prejudiciul total este mai mare decât limita de răspundere, toate persoanele vor primi o parte a sumelor achitate, corespunzător cu ponderea acestora în totalul prejudiciului. În acest caz, este important să vă înscrieți și la masa credală, pentru a putea recupera și diferența după lichidarea activelor agenției Kusadasi. Înscrierea la masa credală ajută indirect și la instrumentarea dosarului dumneavoastră de daună, întrucât prezența în tabelul creanțelor certifică veridicitatea creanței dumneavoastră, procesul de analiză fiind unul accelerat în acest mod.

Având în vedere că agenția Kusadasi deține două polițe de asigurare a insolvenței – la Eurolife FFH Asigurări Generale în limita a 200.000 euro, respectiv la Omniasig – în limita a 100.000 euro, vă recomandăm să deschideți un dosar de daună și la colegii noștri de la Omniasig. Pentru clienții comuni, despăgubirea va fi realizată de asigurători proporțional cu suma asigurată.

Subliniem faptul că polița de răspundere emisă de Eurolife FFH pentru agenția Kușadasi are o limită de răspundere de 200.000 euro. Odată ce acest plafon a fost atins, obligația Eurolife FFH în relație cu păgubiții Kusadasi încetează.

Având în vedere volumul mare de solicitări cu care ne confruntăm în această perioadă, e posibil să apară întârzieri, însă vă asigurăm că depunem toate eforturile să revenim cu o soluție în cel mai scurt timp.

Mulțumim pentru înțelegere,

Echipa Eurolife FFH Asigurări