Întrebări frecvente, răspunsuri la fix

Curios să știi mai multe despre produsul nostru? Cu un simplu click mai jos vei găsi informațiile care te interesează.

De ce să aleg acest produs? Descoperă beneficiile și avantajele

deschide

Pe scurt, dar foarte concret îți garantăm:

  1. Sprijin financiar pentru copilul tău:
    • În caz de deces: Plata către copil la maturitatea contractului a sumei asigurate, chiar și atunci când cel mai rău lucru se poate întâmpla și nu mai poți fi alături de copilul tău. Pentru că poate nu e tocmai plăcut să o spunem, dar e realist: un eventual deces al părintelui nu trebuie să afecteze stabilitatea financiară a copilului. În cazul în care acest neprevăzut intervine, noi, Eurolife FFH, vom respecta promisiunea facută astfel încât copilul tău să nu resimtă și lipsa suportului financiar al părintelui.
    • În caz de șomaj (acoperire opțională): 2400 lei / lună timp de 3 luni, atunci când predictibilitatea locului de muncă dispare și intri în șomaj. Asigurăm astfel continuarea accesului celui mic la activitățile extrașcolare (after-school, tabere, sport de performanță, cursuri vocaționale etc) astfel încât acesta să fie protejat de o posibilă întrerupere din cauza lipsei venitului tău.
  2. Bani puși deoparte pentru copilul tău: Acesta va dispune la finalul contractului de o sumă de bani pe care o va putea folosi cum dorește: pentru continuarea studiilor, deschiderea unei afaceri etc.
  3. Îngrijiri medicale pentru copilul tău: Spitalizare și intervenție chirurgicală din accident, Spitalizare și Intervenție chirurgicală în caz de amigdalită, apendicită și polipi nazali, dar și Imobilizare în aparat gipsat. În toate aceste cazuri plătim indemnizația de asigurare cuvenită, conform contractului. Iar protecția copilului durează până la finalul contractului.

Și mai concret:

Componenta de protecție cuprinde acoperiri pentru tine și copilul tău. În cazul în care evenimentul asigurat s-a produs, vom plăti despăgubirea (indemnizația de asigurare) specifică fiecăruia.

Acoperiri pentru tine:

  • Suma asigurată fixă în valoare de 50.000 lei, în caz de deces din accident al părintelui. Suma se virează copilului beneficiar. De asemenea, la finalul contractului, copilul beneficiar va primi și suma asigurată pentru deces din orice cauză sau supraviețuire, conform condițiilor contractuale.
  • În cazul decesului din orice cauză al părintelui, nicio primă de asigurare nu va mai fi solicitată. În această situație continuă protecția copilului, garantând totodată și suma asigurată de la finalul contractului.
  • 2400 lei/lună maximum 3 luni pe an și maximum 5 asemenea evenimente în caz de șomaj pe toata durata contractului (pentru acoperirea taxei de școlarizare sau cursurile copilului) – acoperire opțională.

Acoperiri pentru copilul tău:

  • 200 lei/zi pentru maximum 90 de zile pe an – pentru Spitalizare din accident și Spitalizare pentru apendicită, amigdalită, polipi nazali.
  • Suma asigurată în valoare de maximum 6.000 lei pe an contractual pentru Intervenție chirurgicală din accident și Intervenție chirurgicală pentru apendicită, amigdalită, polipi nazali (se plătește procent din suma pentru intervenții din accident, respectiv 100% pentru cele trei îmbolnăviri - apendicită, amigdalită, polipi nazali).
  • 200 lei/zi pentru maximum 30 de zile pe an în cazul imobilizării în aparat gipsat.

Componenta de economisire pune bani deoparte, așa încât la finalul contractului, copilul va încasa Suma asigurată pentru deces din orice cauză sau supraviețuire.

Care sunt pașii pentru a cumpăra o asemenea asigurare?

deschide

Online, simplu și rapid

Acum e mai simplu ca oricând. Pentru că toată informația sau explicația pe care ti-o poate da un consultant, am sintetizat-o noi online, simplu și usor de înțeles, ca tu să poți lua o decizie cu toate detaliile la îndemână. Și tot online poți finaliza procesul de achiziție.

Vrem ca viitorul copilului tău să fie protejat. O spunem și noi, o echipă de părinți care știm și simțim în fiecare zi responsabilitatea ce crește pe umerii noștri.

Și ne bucurăm cu fiecare nouă decizie pe care tu o iei pentru el. Poate totuși nu te hotărăști chiar acum. E normal. E o decizie importantă. Citește ce am strâns în peste 10 ani de experiență în domeniu. Calculează. Discută cu familia. Intreaba-ți prietenii. Analizează la rece și la cald perspectivele viitorului copilului tău.

Iar când ești 100% decis, ne găsești tot aici, online. Pregătiți să te susținem să susții la rândul tău mai departe viitorul drag de lângă tine.

Iar daca vrei sa ne și auzi, suntem la un telefon distanta: 031 423 00 80

Mai multe detalii despre produs puteți găsi consultând Condițiile contractuale generale, Condițiile pentru șomaj și Documentul de informare.

Cine poate opta pentru acest produs și la ce vârstă?

deschide
  • Orice părinte / tutore cu vârsta între 18-65 ani.

Care trebuie să fie vârsta copilului la data contractării acestui produs? Dar la maturitatea contractului?

deschide
  • Contractul se poate încheia pentru copiii cu vârsta între 0-14 ani.
  • La maturitatea contractului, copilul trebuie să aibă vârsta între 18-25 ani.

Care este durata contractului?

deschide
  • Durata minimă: 7 ani
  • Durata maximă: 25 de ani, cu respectarea vârstei copilului și a părintelui/tutorelui asigurat la data finalizarii contractului (adică între 18 – 25 de ani pentru copil și maximum 73 de ani pentru parintele/tutorele Asigurat).

Pentru câți copii pot încheia o astfel de asigurare?

deschide
  • Pentru toți micuții tăi, cu condiția să deții câte un contract separat pentru fiecare dintre ei.

Care este vârsta maximă pe care Părintele/Tutorele trebuie să o aibă la ieșirea din contract?

deschide
  • 73 ani.

Ce este prima de asigurare și cum plătesc?

deschide

Prima de asigurare reprezintă suma de bani pe care o plătești în schimbul beneficiilor contractului de asigurare, adica protecție și economisire. Plata efectuată la zi, conform scadențelor, reprezintă premiza ca polița de asigurare să rămână în vigoare.

Plata primei: La fel ca și emiterea poliței, plata se poate face simplu și rapid online. În acest caz, este necesar sa te autentifici in sectiunea “Profilul meu”, apoi click pe “Plata primelor”.

Frecvența de plata: Poti alege cu ce frecvență plătești prima: lunar, trimestrial, semestrial și anual.

Ai posibilitatea ca ulterior pe parcursul asigurării să modifici această frecvență de plată, mai precis la fiecare aniversare a contractului tău.

Dacă mă răzgândesc?

deschide

Este perfect în regulă. Ai la dispoziție 30 de zile calendaristice de la data emiterii poliței de asigurare să te răzgândești. Asta înseamnă că ne anunți și îți dăm banii înapoi, iar contractul se anulează.

Dacă însă te răzgândești ulterior celor 30 de zile de la data încheierii contractului, vei primi înapoi valoarea de răscumpărare, dacă există, iar contractul încetează.

Ce modificări pot face pe perioada contractului?

deschide

Pe perioada contractului de asigurare poți modifica datele tale personale (dacă este cazul) sau datele de contact pe care ni le-ai furnizat: adresa, adresa de e-mail, numele, numărul de telefon etc.

Există o serie de caracteristici ale contractului tău pe care le poți modifica, dacă doresti, o singură dată pe an, numai la aniversarea contractului, adica la împlinirea fiecărui an de la data de început a asigurării. Aceste modificări sunt frecvența de plată și indexarea primei pentru asigurarea de bază, prin creșterea acesteia cu un procent propus de compania de asigurare. Procentul pe care ți-l vom propune anual este menit să compenseze devalorizarea în timp, din cauza inflației, a sumei pe care o va încasa copilul la maturitatea contractului.

Nu îți face griji, înaintea fiecărei aniversări te vom anunța din timp cu privire la opțiunile pe care le ai, cu calculele concrete deja făcute, în așa fel încât să îți fie ușor să decizi ce dorești pentru anul contractual următor.

Ce se întamplă dacă nu mai pot plăti?

deschide

În cazul în care nu plătești prima de asigurare la scadența stabilită, conform frecvenței de plată aleasă de tine, vei mai avea la dispozitie 30 de zile în care poți achita acea primă de asigurare. Aceste 30 de zile după scadența de plată depășită poartă numele de ‘perioadă de grație’, iar în acest interval încă sunt acoperite riscurile asigurate pentru întregul pachet.

După expirarea perioadei de grație, fără ca prima de asigurare să fie achitată, riscurile nu vor mai fi acoperite nici pentru părinte și nici pentru copilul beneficiar, dar polița încă nu va fi reziliată. Mai beneficiezi de încă o perioadă de 60 de zile în care poți achita primele de asigurare restante în așa fel încât să poți continua contractul, cu mențiunea că în această perioadă riscurile nu vor mai fi acoperite. Cu alte cuvinte, dacă un eveniment asigurat se întâmplă la mai mult de 30 de zile de întârziere de plată, acesta nu va fi despăgubit.

Dacă însă prima restanta nu este achitată, la împlinirea a 90 de zile de la cea din urmă scadență neplătită, contractul de asigurare se reziliază. În această situație fie vei primi valoarea de răscumpărare, dacă există, și contractul încetează, fie optezi pentru repunerea în vigoare a contractului prin plata retroaactivă a primelor restante.

Ce este valoarea de răscumpărare?

deschide

Valoarea de răscumparare este suma de bani pe care ești îndreptățit să o primești în cazul în care contractul încetează înainte de împlinirea termenului stabilit inițial și menționat în polița de asigurare.

Valoarea de răscumpărare nu reprezintă totalul primelor plătite.

Un calcul estimativ al valorii de răscumpărare pentu finalul fiecărui an de asigurare este prezentat în pașii de cumpărare și prezentare a ofertei în site și de asemenea îl vei regăsi salvat în contul tău online după emiterea poliței de asigurare.

Ce este indemnizația de asigurare? Ce este indemnizația de maturitate?

deschide

Indemnizația de asigurare este suma de bani pe care o primești, tu sau copilul tău, în cazul unei despăgubiri, atât în cazul beneficiilor ce se pot produce repetitiv (Spitalizare, Intervenție chirurgicală, Imobilizare în aparat gipsat, Șomaj), cât și în cazul Decesului din accident. De reținut că indemnizațiile de asigurare cuvenite copilului se plătesc tot în contul bancar al părintelui.

În cazul decesului din orice cauză, indemnizația de asigurare este reprezentată de suspendarea plăților viitoare și continuarea asigurării până la final, cu acoperirea copilului fără întrerupere, fără a mai fi necesar ca un alt membru al familiei să plătească primele viitoare. Practic aceste prime se suspendă, iar beneficiile rămân.

Indemnizatia de maturitate este suma asigurată garantată pe care copilul o va încasa la finalul contractului. Indemnizația de maturitate va fi plătita în contul copilului, care la acea data va avea peste 18 ani.

Când începe acoperirea riscurilor?

deschide

Acoperirea riscurilor începe la data emiterii poliței de asigurare. Excepție fac acoperirile pentru deces din îmbolnăvire și acoperirea pentru șomaj, pentru care se aplică o perioadă de așteptare.

În cazul decesului din îmbolnăvire, perioada de așteptare are durata de 1 an și se calculează de la data începerii asigurării. Astfel, dacă decesul se produce în primul an contractual din cauza unei îmbolnăviri, acest eveniment nu va fi despăgubit. Contractul va înceta la acel moment și va fi plătită valoarea de răscumpărare, dacă există. În cazul în care decesul se produce din cauza unei îmbolnăviri în anul al doilea sau ulterior, riscul va fi acoperit, iar contractul continuă așa cum ai dorit inițial și cum este notat în polița. În cazul în care decesul se produce din cauza unui accident, perioada de așteptare nu se aplică.

În cazul șomajului, perioada de așteptare are o durată de 60 de zile și se calculează de la data începerii asigurării. Pe durata acestei perioade somajul nu este acoperit, așadar dacă se produce, un asemenea eveniment nu va fi despăgubit. Dacă însă evenimentul de șomaj se produce după această perioadă, acesta va fi despăgubit. De reținut că această perioadă de așteptare se aplică doar o dată, în primul an contractual. Ulterior, pe măsură ce beneficiul de șomaj se reînnoiește anual, perioada de așteptare nu se mai aplică.

Cum vă pot contacta?

deschide

Suntem la un telefon sau e-mail distanță:

Cum procedez în caz de daună și care sunt documentele necesare?

deschide

În caz de daună (apariția riscului asigurat) este necesar să ne anunți cât mai curând posibil, în maximum 30 de zile calendaristice de la data producerii evenimentului.

Anuntul poate fi facut prin email sau prin poștă. Pentru a verifica validitatea solicitării este necesar sa ne trimiți un formular de anunț (Formularul avizare dauna) completat și semnat împreună cu copia cărții de identitate a persoanei de contact , precum și cateva documente, care pot diferi în funcție de natura evenimentului produs după cum urmează:

  • Spitalizarea copilului:
    • Bilet de ieșire din spital;
  • Intervenții chirurgicale ale copilului:
    • Biletul de ieșire din spital/Raportul medical întocmit de medicul curant, cu următoarele precizări: diagnosticul complet, procedura chirurgicală efectuată, tratamentul efectuat.
  • Imobilizări în aparat gipsat ale copilului:
    • Radiografia și Raportul medical întocmit de medicul curant, cu următoarele precizări: diagnosticul complet, tratamentul efectuat, numărul de zile recomandate de imobilizare în aparat gipsat;
  • Șomajul părintelui:
    • Copia adeverinţei emisă de Casa Teritorială de Pensii Publice sau Fişa de lichidare emisă de ultimul angajator, care să conţină cel puţin următoarele elemente: denumirea angajatorului, datele de identificare ale persoanei asigurate precum şi perioada de timp în care aceasta a lucrat pentru angajator, cu indicarea datei de începere şi de încetare a raportului de muncă;
    • Copia actului emis de către ultimul angajator prin care se comunică Asiguratului decizia de încetare a raporturilor de muncă pentru motive ce nu ţin de persoana salariatului;
    • Copia deciziei de stabilire a dreptului la indemnizaţia de somaj emisă de Agenţia Naţională/Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă care atestă înregistrarea Asiguratului ca şomer;
    • Copia carnetului de evidenţă vizat de Agenţia Naţională/Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă pentru fiecare lună de şomaj până la momentul trimiterii documentelor către Asigurător, dar cel puţin pentru primele trei luni de şomaj;

Evenimentul de deces al părintelui va fi anunțat de o persoană de contact/moștenitor, prin prezentarea următoarelor documente:

  • Pentru deces din îmbolnăvire:
    • Copie legalizată a certificatului de deces, copia certificatului medical constatator al decesului, copii ale documentelor medicale referitoare la istoricul medical al Asiguratului: fișa de consultații medicale, scrisori medicale, investigații paraclinice, etc
  • Pentru deces din accident:
    • Copie legalizată a certificatului de deces, copia certificatului medical constatator al decesului, raportul de constatare a accidentului (ex: Raportul Poliției, raportul ITM, raport medico-legal etc), precum și rezultatul alcoolemiei.

Este posibil să mai solicităm documente suplimentare dacă va fi necesar pentru evaluarea daunei.

Dacă primesc o despăgubire pentru spitalizare sau intervenție chirugicală, se va diminua beneficiul de la maturitatea contractului?

deschide

Sumele asigurate sunt distincte pentru fiecare acoperire în parte. Spitalizarea și intervenția chirurgicală au sume asigurate separate, așa încât plata pentru o acoperire de protecție nu afectează suma destinată copilului la maturitatea contractului.

De câte ori pe an pot solicita o despăgubire pentru spitalizarea copilului? Dar pentru intervenție chirurgicală sau aparat gipsat? Dar pentru șomaj?

deschide

Poți solicita o despăgubire ori de câte ori se întamplă un asemenea eveniment, cu condiția ca limita maximă a beneficiilor să nu fie depășită. Aceasta înseamnă că într-un an contractual poți accesa până la:

  • 90 de zile de spitalizare, din accident sau din cauza celor 3 îmbolnăviri (apendicită, amigdalită și polipi nazali)
  • 30 de zile de imobilizare în aparat gipsat
  • 6.000 lei despăgubiți pentru intervenție chirurgicală, din accident sau din cauza celor 3 îmbolnăviri (apendicită, amigdalită și polipi nazali), despăgubire conform procentului din Anexa 1 si Anexa 2 din Condițiile contractuale
  • 3 luni de șomaj, maximum de 5 ori pe toată durata contractului.

Mai multe detalii despre produs puteți găsi consultând Condițiile contractuale generale si Condițiile pentru șomaj.

Cum se plătește indemnizația de asigurare?

deschide

Indemnizațiile de asigurare se plătesc în termen de maximum 10 zile de la data aprobării interne a dosarului de daună. Indemnizatia de asigurare pentru copilul minor se plătește în contul bancar al părintelui/tutorelui.

Ce ar trebui să știu înainte să îmi creez un cont?

deschide

Contul este destinat persoanelor fizice care îndeplinesc criteriile de eligibilitate pentru acest produs. Contul poate fi creat atat în aplicația de mobile EUROLIFE FFH Asigurări, cât și pe site-ul companiei www.eurolife-asigurari.ro. În crearea contului va fi necesar să completezi datele personale (nume, prenume, CNP, adresa de e-mail).

Iți poți crea cont chiar înainte de a cumpăra un produs Prima, iar datele introduse acolo vor fi păstrate.

Care sunt avantajele contului meu online?

deschide
  • Ai acces rapid la detaliile asigurării PRIMA: număr, perioadă de valabilitate, sume asigurate, scadențe de plată, beneficiar, situația plăților.
  • Plătești online primele de asigurare.
  • Poți notifica online o solicitare de despăgubire.

Cum îmi accesez contul creat?

deschide

La data creării contului îți vor fi solicitate adresa de e-mail și numărul de telefon, precum și o parolă. După crearea contului îl vei putea accesa în aplicație sau pe pagina noastră online.

Îți recomandăm ferm să ții cont de normele de siguranță și să nu dai nimănui acces la contul tău prin comunicarea adresei de e-mail și a parolei. Unul din obiectivele noastre este să ne asigurăm că îndeplinim toate cerințele de securitate, astfel încât datele tale să fie în siguranță.

Cum descarc aplicația Eurolife FFH?

deschide

Aplicația Eurolife FFH mobile poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store.

Încă nu te-ai decis?

Hai să povestim.

Vreau să mă contactați

cta