Vezi care sunt acoperirile politei de asigurare si care sunt pasii de urmat pentru a face un anunt de dauna

Cu singura asigurare storno online de pe piata dedicata rambursarii cheltuielior preplatite aferente transportului, cazarii, biletelor sau voucherelor la evenimente, ai siguranta ca ti le poti recupera, in cazul in care planurile iti sunt date peste cap din cauze multiple, precum:

Evenimete familie

Familiale

Nașterea prematură a unui copil sau nepot al asiguratului (înainte de săptămâna 37 de sarcină), cu max. 7 zile înainte de eveniment.

Decesul sau spitalizarea rudelor apropiate pe durata evenimentului, ca urmare a unei îmbolnăviri bruște grave sau a unui accident grav.

Intentarea acțiunii de divorț de către soțul/soția asiguratului (pentru asigurările încheiate în max. 7 zile de la plata primei rate aferente cheltuielilor de participare la eveniment).

Nepromovarea examenului final de absolvire a unei instituții de învățământ.

Evenimete materiale

Materiale

Daune materiale grave, survenite cu maxim 48 de ore înaintea evenimentului, ca urmare a unui incendiu, spargeri (efracție), vandalism, unui fenomen meteorologic sau natural, care afectează reședința asiguratului.

Furtul documentelor indispensabile evenimentului, cu max. 48 ore înaintea acestuia.

Defectarea autovehiculului asiguratului cu care acesta prevăzuse inițial să se deplaseze în călătorie, cu cel mult 15 zile înainte de data evenimentului.

Evenimete medicale

Medicale

Îmbolnăvirea bruscă gravă sau accidentarea gravă a asiguratului care implică obligatoriu spitalizarea, încetarea oricărei activități profesionale, repaus obligatoriu la domiciliu, pe durata evenimentului sau care pun în pericol viața sau sănătatea asiguratului, și necesită îngrijiri medicale imediate, pe durata evenimentului, cu excepția bolilor copilăriei.

Decesul asiguratului ca urmare a unei îmbolnăviri bruște grave sau a unui accident.

Alte acoperiri

Primirea unei citații care impune prezența asiguratului în instanță pe durata evenimentului.

Greva transportului în comun, implicarea într-un accident major / defectarea autovehiculului, anularea / întârzierea cu mai mult de 3 ore a zborului asiguratului, în data evenimentului, ce face imposibilă deplasarea și prezența acestuia la data și ora de început a evenimentului, respectiv la data și ora de îmbarcare la aeroport pentru plecarea în călătorie.

Concedierea neașteptată cu cel mult 15 zile înainte de data evenimentului.

Schimbarea locului de muncă cu maxim 90 de zile înainte de eveniment

Revocarea concediului pentru participarea asiguratului la intervenții în situații de calamități sau forță majoră (pompieri, ISU, forțe armate, personal medical, poliție).

Relocarea locului de muncă al asiguratului în altă localitate, în cadrul aceleiași organizații (forțe armate).

Protection

Extra optiune: acoperire pentru bolile copilăriei

În mod opțional poți adăuga în acoperire și riscul îmbolnăvirii cu una din bolile copilăriei
(varicela, rujeola, rubeola, oreion, scarlatina, tuse convulsivă, boala obrajilor pălmuiți, roseola infantum, boala gură-mână-picior)
în urma căreia asiguratul trebuie să fie izolat sau obligat să stea în carantină pe durata evenimentului.

Cum iti primesti banii inapoi
pentru planurile la care nu mai poti ajunge?

  • Contactează furnizorul de servicii de călătorie sau divertisment (organizatorul evenimentului, agenția de turism etc.) în maxim 2 zile de la momentul producerii riscului și solicită acestuia reprogramarea sau, dacă acest lucru nu este posibil, anularea biletului, pachetului turistic etc. și returul cheltuielilor achitate.
  • Anunță dauna la centrul de asistență Eurolife FFH nu mai târziu de 5 zile de la momentul producerii riscului.
  • Trimite-ne următoarele documente:
    • Formularul de avizare daune completat(pdf incarcat aici), în calitate de contractant al poliței de asigurare;
    • Copia cărții de identitate, respectiv copia certificatului de înregistrare la Registrul Comerțului (în cazul contractanților persoane juridice);
    • Copia cărții de identitate a asiguratului în privința căruia s-a produs riscul;
    • Documente privind cheltuielile de participare la eveniment (contract, dovada plății etc.);
    • Documente care demonstrează producerea unui risc asigurat (bilet de internare, raportul poliției etc.);
    • Dovada avizării furnizorului de servicii de călătorie sau divertisment și răspunsul acestuia privind posibilitatea de reprogramare sau anularea și rambursarea cheltuielilor.
  • Online sau telefonic, iti stam la dispozitie.
Ai la indemana mai multe canale de comunicare prin care ne poti semnala aparitia unui eveniment asigurat:

Aplicatia de mobil Eurolife FFH

Instaleaza Aplicatia Eurolife FFH din AppStore sau Google Play, creeaza-ti cont, intra in sectiunea Dauna si completeaza formularul. Un consultant Eurolife FFH va prelua imediat solicitarea ta

Contul tau in website

Creeaza-ti cont in sectiunea „Contul meu”, completeaza formularul specific in sectiunea Dauna, iar un consultant Eurolife FFH va prelua imediat solicitarea.

Telefon sau e-mail

Contacteaza-ne la numarul de telefon +40 31 423 00 80 sau scrie-ne la adresa de e-mail asigurari@eurolife-asigurari.ro

Dauna

Cine poate face anuntul de dauna?

Solicitarea de despabugire trebuie formulata de persoana care a efectuat tranzactia si a platit prima de asigurare Ramburs Orice.
Descarca acest document si anunta-ne cat mai repede posibil de aparitia evenimentului asigurat:

download Descarca PDF

Cum te vom ajuta noi?

Un consultant Eurolife FFH va prelua solicitarea ta, o va analiza si va reveni catre
tine cu o solutie in cel mai scurt timp. Pentru solutionarile pozitive, banii vor fi
returnati in contul beneficiarului politei in termen de maximum 30 zile de la data
solutionarii cazului.