Despre


Când poți face un anunț de daună?
Când te confrunți cu unul dintre riscurile asigurate, conform cu Documentul de informare și Condițiile de asigurare pentru Locul tau. Casa ta.
În funcție de gradul de avariere a locuinței sau a bunurilor incluse în asigurare, EUROLIFE FFH îți va despăgubi parțial sau integral contravaloarea reparației sau a recondiționării acestora, inclusiv prejudiciile cauzate vecinilor.
Ce trebuie să faci când te confrunți cu un eveniment asigurat?
Notifică dauna
- Notifică dauna la asigurari@eurolife-asigurari.ro sau telefonic la Centrul de Asistență Eurolife FFH (+423 00 80), dar nu mai târziu de două zile de la momentul producerii evenimentului asigurat.
- Trimite-ne următoarele documente:
Formularul de avizare daune completat (pdf incărcat aici);
Copia Cărții de identitate, respectiv copia Certificatului de înregistrare la Registrul Comerțului (în cazul Contractanților persoanelor juridice). - În continuare, te vom contacta în cel mai scurt timp posibil și, dacă este cazul, vom reveni cu rugămintea de a ne ajuta cu o listă de documente suplimentare necesare soluționării daunei.
Asistență de urgență
- În cazul în care beneficiezi și de serviciul de asistență tehnică de urgență 24/7, ne găsești la 021 201 90 30. În maxim 4 ore, un specialist se va deplasa la locuința ta pentru stoparea imediată sau limitarea daunelor la instalațiile și dotările locuinței tale.
Online sau telefonic, îți stăm la dispoziție. Ai la îndemână mai multe canale de comunicare prin care ne poți semnala apariția unui eveniment asigurat:
Aplicația de mobil Eurolife FFH
- Instalează Aplicația Eurolife FFH din AppStore sau Google Play, creează-ți cont, intră în secțiunea Daună și completează formularul. Un consultant Eurolife FFH va prelua imediat solicitarea ta.
Asistență de urgență
- Creează-ți cont în secțiunea „Contul meu”, completează formularul specific în secțiunea Daună, iar un consultant Eurolife FFH va prelua imediat solicitarea.
Telefon sau e-mail
- Contactează-ne la numărul de telefon +40 31 423 00 80 sau scrie-ne la adresa de e-mail asigurari@eurolife-asigurari.ro
Cum te vom ajuta noi?
Un consultant Eurolife FFH va prelua solicitarea ta, o va analiza și va reveni către tine cu o soluție în cel mai scurt timp. Pentru soluționările pozitive, banii vor fi returnați în contul beneficiarului politei în termen de maximum 30 zile calendaristice de la data soluționării cazului.